Cena netto:
3,96 zł 4,40 zł 4,40 zł
Cena brutto:
4,87 zł 5,41 zł 5,41 zł
Dostępność: 14 dni
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
wysokość 140 mm
średnica: 54 mm
pojemność: 0.215 l
ilość w komplecie: 12 szt.
materiał: szkło
cena za: sztukę

Szklanka wysoka 215 ml | PASABAHCE, Side - Opis:

Szklanka wysoka o pojemności 215 ml marki Pasabahce to przedstawiciel kolekcji Side, która ujmuje swą prostotą i klasycznymi kształtami. Charakteryzuje ją grube dno oraz dostępność w kilkunastu rozmiarach. Szklanka wysoka dzięki przystępnej cenie skierowana jest do niezobowiązujących lokali i bistr. Świetnie znajdzie zastosowanie na stołówkach, w barach mlecznych, a także w gospodarstwie domowym. Szklanka wysoka Side 215 ml 74638 dystrybuowana jest na terenie Polski przez sekcję Dajar HoReCa, której jesteśmy oficjalnym partnerem i przedstawicielem w segmencie wyposażenia restauracyjno-hotelowego. Naczynie pakowane po 12 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.
Szklanka wysoka 215 ml | PASABAHCE, Side - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Szklanka wysoka 215 ml | PASABAHCE, Side - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny