Pagery restauracyjne - zestaw 10 szt., 80x80x100 mm | HENDI, 201640
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 65 mm |
szerokość | 65 mm |
wysokość | 15 mm |
materiał: | ABS |
wyświetlacz: | tak |
kod EAN: | 8711369201640 |
Pagery restauracyjne - zestaw 10 szt., 80x80x100 mm | HENDI, 201640 - Opis:
• Podniesienie jakości usług: natychmiastowe informowanie gości o możliwości odebrania swojego zamówienia• Optymalizacja pracy personelu: dyskretne przywoływanie kelnerów do kuchni po odbiór zamówień
• Bezbłędne i szybkie wydawanie zamówień
• 3 różne rodzaje powiadomień
• Jedna centrala obsługuje do 998 pagerów
Pagery restauracyjne - zestaw 10 szt. firmy HENDI są uzupełnieniem Restauracyjnego systemu przywoławczego HENDI (kod: 201633), który zawiera kontroler obsługujący do 998 pagerów. System umożliwia szybką, bezprzewodową komunikację z gośćmi i eliminuje pomyłki w wydawaniu zamówień. Sprawdzi się również w restauracjach z obsługą kelnerską w celu optymalizacji pracy personelu.
Cyfrowe wyświetlacze na pagerach do oznaczania numeru zamówienia/stolika (programowalne numery od 001 do 998).
3 tryby powiadomień: wibracje, sygnał dźwiękowy, sygnał świetlny LED.
Stosowanie kilku trybów powiadomień równocześnie - wszystkie wyłączane jednym kliknięciem.
Ładowanie z oszczędnością miejsca: piętrowanie pagerów na ładowarce.
Zasięg: 500 m.
Wymiary pagera: 65x65x15 mm.
W zestawie: 10 pagerów, stacja ładowania, przewód USB typu C.
Pagery współpracują jedynie z kontrolerem Restauracyjnego systemu przywoławczego HENDI - sprzedawany oddzielnie (kod: 201633).
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.