Pojemnik nierdzewny GN 1/2 100 mm | STALGAST, Standard
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 100 mm |
pojemność: | 6 l |
rozmiar GN: | GN 1/2 (325x265 mm) |
materiał: | stal nierdzewna |
powierzchnia: | satynowa |
kolor: | inox |
uchwyty: | nie |
gatunek stali nierdzewnej: | 18/0 |
powłoka: | brak |
Pojemnik nierdzewny GN 1/2 100 mm | STALGAST, Standard - Opis:
Pojemnik gastronomiczny ze stali nierdzewnej o wymiarze GN 1/2 (325x265 mm) wysokości 10 cm oraz pojemności 6 l przeznaczony jest do użytkowania w profesjonalnych zakładach żywieniowych, restauracjach, stołówkach, jadłodajniach i wszelkich punktach gastronomicznych w których znajdują się urządzenia wykorzystujące tzw. Gastronormę (GN). Pojemnik serii GN produkcji Stalgast o indeksie 112100 można wykorzystywać w:- piecach konwekcyjno-parowych
- transporcie produktów żywnościowych (termosy gastronomiczne)
- bemarach
- witrynach i ladach chłodniczych
- schładzarkach szokowych
- stołach i szafach mroźniczych, Pojemnik nierdzewny GN 112100 polecany jest przez producenta do wszelkich zastosowań w temperaturze od -40°C do +300°C. W ofercie posiadamy także specjalne pokrywy do pojemników GN Stalgast a także pojemniki z innych materiałów.
Stalgast 112100 - Deklaracja zgodności (Stalgast-112100-Deklaracja-zgodnosci-17154.pdf) |
Stalgast 112100 - Deklaracja zgodności (Stalgast-112100-Deklaracja-zgodnosci-17155.pdf) |
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.