Pojemnik ze stali nierdzewnej GN 1/1, 65 mm | STALGAST, Premium
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
wysokość | 65 mm |
pojemność: | 8.8 l |
rozmiar GN: | GN 1/1 (530x325 mm) |
materiał: | stal nierdzewna |
kolor: | inox |
uchwyty: | nie |
powłoka: | brak |
Pojemnik ze stali nierdzewnej GN 1/1, 65 mm | STALGAST, Premium - Opis:
Pojemnik gastronomiczny GN 1/1 marki Stalgast z linii Premium wykonany został z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Produkt o długości 53 cm, szerokości 32,5 cm i wysokości 6,5 cm z pewnością znajdzie miejsce w każdej restauracji, punkcie gastronomicznym, hotelu, szpitalu, stołówce, firmie cateringowej oraz zakładzie masarskim i innych zakładach przetwórstwa żywności. Jedną z wielu zalet tego artykułu to jego odporność termiczna — jest w stanie wytrzymać temperatury z zakresu od -20 do nawet 300 stopni Celsjusza – co umożliwia stosowanie pojemnika w szafach i stołach chłodniczych, komorach chłodniczych oraz mroźniczych, szybkoschładzarkach szokowych oraz witrynach i ladach sklepowych. Pojemnik o rozmiarze GN 1/1 daje możliwość stosowania pokryw ze stali nierdzewnej (także z uszczelką silikonową). Dzięki tym cechom będziesz cieszył się tym produktem przez bardzo długi czas. Z artykułu o pojemności 8,8 l z chęcią będzie korzystał każdy pracownik firm gastronomicznych, szef kuchni czy kucharz.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.