Automatyczny ekspres do kawy | HENDI, Profi Line
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
długość | 302 mm |
szerokość | 450 mm |
wysokość | 590 mm |
moc całkowita: | 1.4 kW |
napięcie: | 230 V |
waga: | 14 kg |
kolor: | srebrny |
wyświetlacz: | tak |
panel dotykowy: | tak |
kod EAN: | 8711369208953 |
Automatyczny ekspres do kawy | HENDI, Profi Line - Opis:
Automatyczny ekspres do kawy marki Hendi z linii Profi Line z możliwością zaprogramowania rożnych napojów: espresso, lungo, cappuccino, latte, gorące mleko, gorące spienione mleko, gorąca woda. Wyposażony w powiększony zbiornik na wodę i fusy, dotykowy panel sterowania, cyfrowy wyświetlacz funkcji, komend, błędów, wbudowany młynek z regulacją stopnia mielenia kawy.Cechy produktu:- Możliwość korzystania z kawy już zmielonej* Wbudowany pojemnik na świeżą wodę: 1,8 l* Możliwość podłączenia do zewnętrznego pojemnika o większej pojemności* Ruchoma wylewka do filiżanek: od 80 do 140 mm* Regulowana moc kawy: 7-14 g/porcja* Regulowana wolumetrycznie pojemność napojów: 25-240 ml* Regulowana wolumetrycznie pojemność gorącej wody: 25-450 ml* Czasowa regulacja porcji pary: 3-120 sekund* Zbiornik na zużytą wodę: 2 l* Licznik poszczególnych rodzajów napojów i łączny* Automatyczny program myjący* Pompa wibracyjna: 19 barów* Przewód elektryczny: 1,5 m* Pojemnik na mleko: 600 ml (w zestawie)
W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.