Porcelanowy talerz głęboki z szerokim rantem 468 ml | CHURCHILL, Raku Topaz Blue
Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!
średnica: | 280 mm |
pojemność: | 0.468 l |
ilość w komplecie: | 12 szt. |
materiał: | porcelana |
kształt: | okrągły |
kolor: |
|
cena za: | sztukę |
element zastawy: | talerz |
gwarancja na obtłuczenia: | tak |
Porcelanowy talerz głęboki z szerokim rantem 468 ml | CHURCHILL, Raku Topaz Blue - Opis:
Niebiesko-biały, porcelanowy talerz głęboki z szerokim rantem o średnicy 28 cm angielskiego producenta Churchill z serii Raku Topaz Blue to przedstawiciel najnowszej kolekcji zaproponowanej przez tą markę. Zastawa o regularnych kształtach czerpie pełnymi garściami z tradycji wytwarzania ceramiki japońskiej. Powierzchnia chropowata i jednocześnie w pełni szkliwiona daje fantastyczne możliwości do prezentowania potraw. Talerz głęboki Raku Topaz Blue sprawdzi się w prestiżowych restauracjach i hotelach oraz na imprezy cateringowe do prezentacji dań z najwyższej półki. Porcelanowy, niebiesko-biały głęboki talerz Raku Topaz Blue 280 mm 219319 dystrybuowany jest na terenie Polski przez firmę Dajar, której jesteśmy oficjalnym przedstawicielem w segmencie HoReCa. Produkt objęty jest 5 letnią gwarancją na obtłuczenia. Naczynie pakowane po 12 sztuk. Cena prezentowana na stronie dotyczy jednej sztuki.W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.