Cena netto:
38,41 zł 39,60 zł 39,60 zł
Cena brutto:
47,24 zł 48,71 zł 48,71 zł
Dostępność: 24 godziny
Stan magazynowy: 100 szt. +
Koszt dostawy: od 22,00 zł
W koszyku

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas!

33 5000 555 sklep@gastromania.pl Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00
Informacje:
długość 225 mm
ilość w komplecie: 2 szt.
materiał: nylon
cena za: komplet
kod EAN: 8711369208724

Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresach do kawy, 2 sztuki | HENDI, 208724 - Opis:

Szczotka do czyszczenia sitka i uszczelek w ekspresach kawowych, o numerze katalogowym 208724, produkcji znanej i cenionej przez profesjonalistów oraz szefów kuchni na całym świecie firmy Hendi, oferującej kompleksowe wyposażenie gastronomiczne, o długości 25,5 centymetra. Wykonana została z najwyższej jakości poliamidu w kolorze czarnym, posiada twarde włosie z nylonu, które zapewni odpowiednie czyszczenie ekspresu, łyżeczkę na końcu uchwytu przeznaczoną do dozowania środka myjącego, oraz specjalny kołnierz, który chroni uchwyt przed zalewaniem. Doskonale wyczyści uszczelki grupy oraz sitka w większości ekspresów ciśnieniowych. Jest to wszechstronny produkt, który stanowi świetne rozwiązanie dla każdej kawiarni, restauracji czy cukierni.
Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresach do kawy, 2 sztuki | HENDI, 208724 - Opinie:
Tylko osoby które kupiły dany produkt mogą dodawać opinie.
Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresach do kawy, 2 sztuki | HENDI, 208724 - Zwroty i reklamacje:

W przypadku gdy dostarczony towar z jakiegokolwiek powodu Państwu nie odpowiada, a zakupiony został przez konsumenta (w rozumieniu przepisów prawa), możliwy jest jego zwrot w terminie do 14 dni. Zwrot towaru musi przebiegać zgodnie z §6 naszego regulaminu na adres podany przez pracownika sklepu. Zalecamy wypełnienie formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej w podanym linku i wysłanie go wraz z wracanym towarem. Wymiana na inny towar możliwa po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu. Przed zwrotem lub wymianą zalecamy skontaktowanie się z naszym działem handlowym.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza elektronicznego lub wysłanie zgłoszenia na adres: serwis@gastromania.pl bądź pocztą tradycyjną na druku reklamacyjnym.

Elektroniczny formularz reklmacyjny

Druk reklamacyjny